« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie IV sesji.

3. Przyjęcie protokołów Nr II/24 oraz III/24 z poprzednich sesji.

4. Informacja Prezydenta Miasta Chełm o działaniach podejmowanych przez Prezydenta Miasta od sesji w dniu 28 maja 2024 r.

5. Informacja Przewodniczącego Rady Miasta Chełm o działaniach podejmowanych przez Radę od sesji w dniu 28 maja 2024 r.

6. Raport o stanie Miasta Chełm za 2023 rok:

a) przedstawienie przez Prezydenta Miasta Chełm;

b) debata:

c) głosy radnych;

d) głosy mieszkańców miasta;

7. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Miejskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmie za rok 2023 (Druk nr 20).

8. Podjęcie uchwały w sprawie oceny sytuacji ekonomiczno - finansowej Miejskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmie (Druk nr 19).

a) prezentacja przez Prezydenta Miasta;

b) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2023 rok;

c) opinie stałych Komisji Rady w sprawie sprawozdania z wykonania budżetu miasta za 2023 rok;

d) podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu miasta Chełm za 2023 rok (Druk Nr 27);

e) przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej RM w sprawie udzielenia absolutorium Prezydentowi Miasta Chełm;

f) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej do wniosku Komisji Rewizyjnej o udzielenie absolutorium Prezydentowi Miasta Chełm;

g) podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Prezydentowi Miasta Chełm z tytułu wykonania budżetu za 2023 rok (Druk Nr 21).

12. Sprawozdanie z działań podejmowanych na terenie nadzoru wodnego w Chełmie, na obszarze Miasta Chełm za rok 2023.

14. Informacja z realizacji Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii w Chełmie na lata 2022 – 2025 za rok 2023.

15. Sprawozdanie z realizacji Programu Wspierania Rodziny i Rozwoju Pieczy Zastępczej Miasta Chełm na lata 2023 - 2025 za 2023 rok.

16. Sprawozdanie z realizacji „Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami Miasta Chełm na lata 2020-2023 z perspektywą na lata następne” za lata 2022 – 2023.

18. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wymagań jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych (Druk nr 30).

19. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia dokumentu pn.: „Założenia do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Miasta Chełm na lata 2023-2038” (Druk nr 24).

20. Informacja z wykonania planu finansowego rachunku dochodów wydzielonego dla środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 za 2023 rok.

21. Informacja z wykonania planu finansowego rachunku dochodów wydzielonego dla środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 w ramach Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych za 2023 rok.

22. Informacja z wykonania planu finansowego rachunku dochodów wydzielonego dla środków Funduszu Pomocy na rzecz pomocy Ukrainie za 2023 rok.

25. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej