zmień kontrast powiększ czcionkę pomniejsz czcionkę uproszczona wersja
Rada Miasta Chełm

Rada Miasta Chełm Komisja Rodziny, Zdrowia i Ochrony Środowiska
Posiedzenie w dniu 25 czerwca 2024, godz. 10:00
w w sali nr 1 Urzędu Miasta Chełm, ul. Lubelska 65

Głosowania przeprowadzone podczas posiedzenia

Pokaż pełne wynikiGłosowanie w sprawie Sprawozdanie roczne z wykonania planu finansowego Miejskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej za 2023 rok. ZA (5), PRZECIW (0), WSTRZYMUJĘ SIĘ (0), BRAK GŁOSU (0), NIEOBECNI (0)
Pokaż pełne wynikiGłosowanie w sprawie Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Miejskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmie za rok 2023 (Druk nr 20). ZA (5), PRZECIW (0), WSTRZYMUJĘ SIĘ (0), BRAK GŁOSU (0), NIEOBECNI (0)
Pokaż pełne wynikiGłosowanie w sprawie Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie oceny sytuacji ekonomiczno - finansowej Miejskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmie (Druk nr 19). ZA (5), PRZECIW (0), WSTRZYMUJĘ SIĘ (0), BRAK GŁOSU (0), NIEOBECNI (0)
Pokaż pełne wynikiGłosowanie w sprawie Sprawozdanie roczne z wykonania budżetu miasta Chełm za 2023 rok – rozpatrzenie w zakresie działania Komisji. ZA (2), PRZECIW (0), WSTRZYMUJĘ SIĘ (3), BRAK GŁOSU (0), NIEOBECNI (0)
Pokaż pełne wynikiGłosowanie w sprawie Sprawozdanie z realizacji Programu Wspierania Rodziny i Rozwoju Pieczy Zastępczej Miasta Chełm na lata 2020 - 2025 za 2023 rok. ZA (5), PRZECIW (0), WSTRZYMUJĘ SIĘ (0), BRAK GŁOSU (0), NIEOBECNI (0)
Pokaż pełne wynikiGłosowanie w sprawie Informacja z realizacji Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii w Chełmie na lata 2022 – 2025 za rok 2023. ZA (5), PRZECIW (0), WSTRZYMUJĘ SIĘ (0), BRAK GŁOSU (0), NIEOBECNI (0)
Pokaż pełne wynikiGłosowanie w sprawie Wybór Zastępcy Przewodniczącego Komisji Rodziny, Zdrowia i Ochrony Środowiska - radny Piotr Jabłoński ZA (4), PRZECIW (0), WSTRZYMUJĘ SIĘ (1), BRAK GŁOSU (0), NIEOBECNI (0)