« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie XXVI sesji.

3. Przyjęcie protokołu Nr XXV/25 z poprzedniej sesji.

4. Informacja Prezydenta Miasta Chełm o działaniach podejmowanych przez Prezydenta Miasta od sesji w dniu 24 września 2025 r. oraz informacja z analizy oświadczeń majątkowych składanych Prezydentowi Miasta Chełm według stanu na dzień 31 grudnia 2024 r.

5. Informacja Przewodniczącego Rady Miasta Chełm o działaniach podejmowanych przez Radę od sesji w dniu 24 września 2025 r. oraz informacja z analizy oświadczeń majątkowych składanych przez radnych Rady Miasta Chełm według stanu na dzień 31 grudnia 2024 r.

8. Informacja dotycząca realizacji zasad przyznawania i udzielania świadczeń pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie Miasta Chełm w roku szkolnym 2024/2025.

9. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych dla Miasta Chełm za rok szkolny 2024/2025.

10. Podjęcie uchwały w sprawie Programu współpracy Miasta Chełm z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2026 rok (Druk Nr 192).

11. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia zadań i przeznaczenia na ich realizację środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na 2025 rok (Druk Nr 193).

13. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia projektu zmiany uchwały Nr LXIX/547/22 Rady Miasta Chełm z dnia 22 grudnia 2022 r. w sprawie ustalenia zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonane na terenie Miasta Chełm (Druk Nr 195).

15. Prezentacja koncepcji Systemu Identyfikacji Miejskiej przez wykonawcę przedmiotu zamówienia - firmę UTAL sp. o.o. z siedzibą w Gruszczynie.

16. Wolne wnioski, informacje, oświadczenia.

17. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej