« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie XLIII sesji.

3. Przyjęcie protokołu Nr XLII/21 z ostatniej sesji.

4. Informacja Prezydenta Miasta Chełm o działaniach podejmowanych przez Prezydenta Miasta od ostatniej sesji.

5. Informacja Przewodniczącego Rady Miasta Chełm o działaniach podejmowanych przez Radę od ostatniej sesji.

a) przedstawienie przez Prezydenta Miasta Chełm;

1) głosy radnych;

2) głosy mieszkańców miasta;

9. Sprawozdanie z wykonania budżetu miasta Chełm wraz ze sprawozdaniem finansowym za 2020 rok:

a) prezentacja przez Prezydenta Miasta;

b) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2020 r.;

c) opinie stałych Komisji Rady w sprawie sprawozdania z wykonania budżetu miasta za 2020 rok;

e) przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej RM w sprawie udzielenia absolutorium Prezydentowi Miasta Chełm;

f) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej do wniosku Komisji Rewizyjnej o udzielenie absolutorium Prezydentowi Miasta Chełm;

10. Sprawozdanie z działań podejmowanych na terenie nadzoru wodnego w Chełmie na obszarach Miasta Chełma, Powiatów Chełm, Hrubieszów i Włodawa za rok 2020.

13. Sprawozdanie z realizacji Programu Wspierania Rodziny i Rozwoju Pieczy Zastępczej Miasta Chełm na lata 2020 - 2022 za 2020 rok.

14. Informacja z realizacji Programu Działań na Rzecz Osób Niepełnosprawnych na terenie Miasta Chełm na lata 2019 – 2023 za 2020 rok.

23. Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia uchwał Rady Miasta Chełm w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz uchylenia uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Chełm (Druk Nr 374).

27. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na dokonanie darowizny na rzecz Muzeum Ziemi Chełmskiej im. Wiktora Ambroziewicza w Chełmie niezabudowanej nieruchomości położonej w Chełmie przy ulicy Podwalnej, stanowiącej własność Miasta Chełm (Druk Nr 377).

30. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej